119 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית חברים tazman
t

tazman

10פוסטים חבר/ה מ-11/2005 ביקור אחרון לפני 16 שנים

פעילות אחרונה בפורומים

10 פוסטים
פאלקון אלייד פורס · לפני 20 שנים
התקנת פאצ'ים
שלום לכולם, הייתי מעוניין לדעת אם לאחר התקנת המשחק אלייד פורס עלי להתקין רת כל הפאצ'ים אחד אחרי השני או להתקין רק את האחרון שיצא, האם הוא כולל את האחרים בתוכו?
תעופה וביטחון · לפני 20 שנים
עבודה עם פוטושופ
אהלן חבר'ה השגתי את פוטושופ בשעה טובה ומוצלחת, עכשיו ראיתי את עבודות הסקינים היפות שנעשות פה ע"י האנשים והתמכרתי. אני מעוניין לקבל קצת טיפים בעניין, למשל איפ
פאלקון אלייד פורס · לפני 20 שנים
סרט של אלייד פורס
סרט מדהים, כל הכבוד ההשקעה בעריכה.
פאלקון אלייד פורס · לפני 20 שנים
חבילת סקינים חדשה
FlamingEagle, תודה רבה על ההארה
פאלקון אלייד פורס · לפני 20 שנים
חבילת סקינים חדשה
האם יש אפשרות להטיס את ה F-22.? ואיך ?
פלייט סימולטור · לפני 20 שנים
חוזרות ונשנות....כך הן הטיסות
אחי תודה על הקישורים, אני מתחיל להתאמן 8)
פלייט סימולטור · לפני 20 שנים
חוזרות ונשנות....כך הן הטיסות
אחי, מאיפה אני משיג את הסקינים האלו? אפצ'י? יסעור? ובלק הוק עם הסקינים הישראלים? ממש תמונות מדהימות
תעופה וביטחון · לפני 20 שנים
Fighterops
אתה יכול לפרסם עוד פרטים בנושא? פשוט לא הבנתי אם זה משחק שאמור לצאת או משחק רשת בלבד או שזו תוספת למשחק קיים?
תעופה וביטחון · לפני 20 שנים
ג'ויסטיק saitek x52
שלום לכולם, אני מעוניין לקנות ג'ויסטיק וקראתי את הביקורות כאן. הייתי מעוניין לקבל חוות דעת על ה- SAITEK X52. תודה
תעופה וביטחון · לפני 20 שנים
בניית סימולטור f-16
שלום, התרשמתי מאוד מהיכולת ומהיוזמה והייתי מעוניין לברר כמה פרטים טכניים מכיוון שברשותי ג'ויסטיק X36 ומצערת X35 של SAITEK שנכון לעכשיו לא ידוע לי על תמיכה לגביה