84 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית חברים player123
p

player123

10פוסטים חבר/ה מ-04/2008 ביקור אחרון לפני 18 שנים

פעילות אחרונה בפורומים

10 פוסטים
פאלקון 4.0 · לפני 18 שנים
מידע לכל מי שרוצה לדעת הכל
יפה מאוד.
פאלקון 4.0 · לפני 18 שנים
עזרה ב- RedViper לא מגיב!
מישהו מוכן לעזזור
פאלקון 4.0 · לפני 18 שנים
עזרה ב- RedViper לא מגיב!
קרתה לי אותה בעייה עכשיו כשהתקנתי את הרד ויפר , מה אוכל לעשות זה: הcarsh log שלי RedViper.exe caused a EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION in module ntdll.dll at
פאלקון אלייד פורס · לפני 18 שנים
טיסה ברשת
claud, תודה, עזר לי ומצאתי.
פאלקון אלייד פורס · לפני 18 שנים
טיסה ברשת
Fox5inbound, מההה, ככה לא מתנהגים אתה לא חבר. רק ביקשתי עזזרה :?
פאלקון אלייד פורס · לפני 18 שנים
טיסה ברשת
תסבירו לי כל מה שאני צריך לדעת על טיסה ברשת באלייד לגבי חיבר לגבי רשת פורטים and stuff like that תודה.
פאלקון אלייד פורס · לפני 18 שנים
דיון FAQ- תשאלו כאן את השאלות-טכניות/תפעול/עזרה וכ'..!
מה סדר ההתקנה שפה בפורם כולם טסיםתסבירו לי את זה במס'. 123
פאלקון אלייד פורס · לפני 18 שנים
שלוםאני חדש
צבא עניינים פה שם מה המסנגר שלך
פאלקון אלייד פורס · לפני 18 שנים
שלוםאני חדש
תודה מיכאל (זה אני ברק מהתיכון מנשר)
פאלקון אלייד פורס · לפני 18 שנים
שלוםאני חדש
אני רציתי לדעת עאם בעיקרון אפשר לנווט את המטוס עם המקלדת. האם חייב גוייסטיק כדי המטוס יוכל לנוע לצדדים לעלה ולמטה. תודה רבה החדש.