פריפלייט
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
התחברות
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
97
חברים מחוברים
54
23
20
.
1
[
a
a
A
A
b
b
B
B
B
C
C
+73
הצטרפו עכשיו
בית
חברים
moshekagan
m
moshekagan
5
פוסטים
חבר/ה מ-11/2007
ביקור אחרון לפני 18 שנים
פעילות אחרונה בפורומים
5 פוסטים
משחקים / נוסטלגיה · לפני 18 שנים
כוכב כחול - חלונות "אקס פי" פתרון!\הסבר
סלח לי על הבורות, אבל אני לא בדיוק מצליח להבין למה אתה מתכוון. הלכתי למדריך הזה: http://www.preflight.us/HE/content-2.html והורדתי את הקבצים של בעיה מס
משחקים / נוסטלגיה · לפני 18 שנים
כוכב כחול - חלונות "אקס פי" פתרון!\הסבר
אממ... גם לאחר שהחלפתי והכנסתי את הקבצים במקומות המתאימים עדיין אני נשאר בלתי פגיע
משחקים / נוסטלגיה · לפני 18 שנים
כוכב כחול - חלונות "אקס פי" פתרון!\הסבר
אוקי... ושמתי לב שאניי לא יכול להתרסק וגם לא להפגע מטילים.. זו גם עוד אחת מהבעיות?
משחקים / נוסטלגיה · לפני 18 שנים
כוכב כחול - חלונות "אקס פי" פתרון!\הסבר
תודה 106thE-LOL אך יש עוד בעיה אחת, לאחר שאני נכנס למשחק, בחרתי"הגדרות" אך המשחק לא משנה את התמונה המתאימה להגדרות.. הוא נשאר בתמונה של האפשרויות ש
משחקים / נוסטלגיה · לפני 18 שנים
כוכב כחול - חלונות "אקס פי" פתרון!\הסבר
לא הבנתי עדיין איך אני מעדכן את הגרסא ל 1.1 יש לי את הדיסק...