פריפלייט
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
התחברות
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
138
חברים מחוברים
3
בשיחה קולית כעת
47
26
27
[
[
a
A
A
A
A
b
b
B
B
B
B
D
+114
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים:
voice
1
I
voice
2
I
y
בית
חברים
VG-VDM
V
VG-VDM
2
פוסטים
חבר/ה מ-06/2007
ביקור אחרון לפני 19 שנים
פעילות אחרונה בפורומים
2 פוסטים
אי אל 2 · לפני 19 שנים
שלום פורם IL
[quote:3d2a1cb1ee="IAF_Phantom"][quote:3d2a1cb1ee="VG-VDM"]שלום, אני חדש יחסית בתחום אבל מעוניין להתנסות ולהיות חלק מזה. יש לי IL , FS9 ו FSX. את IL לא מ
אי אל 2 · לפני 19 שנים
שלום פורם IL
שלום, אני חדש יחסית בתחום אבל מעוניין להתנסות ולהיות חלק מזה. יש לי IL , FS9 ו FSX. את IL לא ממש הצלחתי להטיס - לא ממש ברור לי. FS בסדר - הלימוד יחסית ט