54 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית חברים snaek212
s

snaek212

18פוסטים חבר/ה מ-05/2007 ביקור אחרון לפני 12 שנים

פעילות אחרונה בפורומים

10 פוסטים
DCS World · לפני 14 שנים
איפה מוד ישראל
תודה MIKE ובכל זאת איזה סימ מדמה את ישראל הכי טוב?
DCS World · לפני 14 שנים
איפה מוד ישראל
שלום לכולם ראיתי שיש מוד ישראל וסקינים ישראלים איפה אני יכול להוריד אותם??? תודה מראש
קנה ומכור · לפני 14 שנים
למכירה x52 pro + ערכת +arma 2 cd key + freetrack
אני גמיש במחיר כך שאתם יכולים להעלות הצעות
קנה ומכור · לפני 14 שנים
למכירה x52 pro + ערכת +arma 2 cd key + freetrack
יש לי את ה x52 pro ואני כבר הרבה זמן לא משתמש בו כי אין לי זמן אז החלטתי למכור אותו הסטיק במצב מצויין שום בעיות פרט לdead zone שהוא ממש קטן! הערכה כוללת: x52
מועדון הטייסים · לפני 15 שנים
אני בונה מודל של F14 ויש לי כמה שאלות
כן התכוונתי למקומות שאי אפשר להגיע אליהם לאחר ההרכבה כעת אני צריך פיתרון לאותם המקומות...
מועדון הטייסים · לפני 15 שנים
אני בונה מודל של F14 ויש לי כמה שאלות
בתקווה שפה זה המקום... בקיצור קבלתי מתנה לפני הרבה זמן F14 להרכבה כמובן שמיד התחלתי בעבודה זה לא נמשך הרבה זמן בגלל הלימודים. לאחר זמן התעניינתי בנוגע למודלים
מועדון הטייסים · לפני 15 שנים
ציורים שציירתי הוספתי MI 28
תודה ezana9, בלי נדר אני יוסיף אחד אחרי יום כיפור לבינתיים שיהיה גמר חתימה טובה :)
מועדון הטייסים · לפני 15 שנים
ציורים שציירתי הוספתי MI 28
לקח לי 35 ד' המי 28 והתוספת של הנוף קצת יותר... ת'אמת רציתי לצייר את ה טנגוסקה מ1 אבל מכיוון שאתם בדרך כלל נלחצים מנ"מ אז החלטתי לצייר מסוק ;)
מועדון הטייסים · לפני 15 שנים
ציורים שציירתי הוספתי MI 28
זה לקח לי 35 ד' בפעם הראשונה כמובן שבפעם הראשונה הייתי חייב להסתכל על כל הפרטים אבל אחרי שסיימתי זכרתי את כולם הציורים שהעלתי הם הראשונים לדגמים האלו. אני י
מועדון הטייסים · לפני 15 שנים
ציורים שציירתי הוספתי MI 28
כן תקנתי הכוונת זזה לא כל כך הרבה אבל ניתן לראות איך היא עובדת אם תחפש tank fcs