פריפלייט
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
התחברות
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
88
חברים מחוברים
37
28
23
"
.
1
=
[
a
a
A
A
A
A
b
B
B
+64
הצטרפו עכשיו
בית
חברים
אלי
א
אלי
אלירן
12
פוסטים
חבר/ה מ-07/2005
ירושלים
ביקור אחרון לפני 18 שנים
http://
עיסוק:
צבא
חתימה
קטלנית היא עקיצת העקרב ממהלומת פטיש וגבינת העמק...
"105 העקרב - אצלי בנשמה"
פעילות אחרונה בפורומים
10 פוסטים
פאלקון 4.0 · לפני 18 שנים
חידושים ושיפורים למשחק
הייתי מפקד הטייסת הוירטואלית לשעבר. (שנת 2003)
פאלקון 4.0 · לפני 18 שנים
חידושים ושיפורים למשחק
יש יותר מדי שיפורים וגרסאות למשחק, ממש קשה להבין מה הולך פה, בזמני היינו מתקינים SP3 ושטח ישראל וקדימה להפציץ ת'כור העיראקי. קיצר אני צריך עזרה ממישהו איך אנ
פאלקון אלייד פורס · לפני 19 שנים
החלפת סקינים של חימוש
מאיפה בדיוק אפשר למצוא איזה חבילה נרחבת של סקינים לחימוש של פאלקון 4 בכדי להחליף את הסקינים הקיימים בAF
תעופה וביטחון · לפני 20 שנים
צבעי הסוואה משונים של אף 16 ועוד....
ככה: אני לא סגור על עצמי אבל אני יודע קצת על הסוואה, הצבעים הירוקים כחולים של המטוס האינדונזי לדעתי הם בגלל הקרקע באינדונזיה שהיא מיוערת ברובה ובטח עם הרבה מי
פאלקון 4.0 · לפני 20 שנים
אהלן אהלן
מה המצב TBH מעניין אם אתה זוכר אותי?
פאלקון 4.0 · לפני 20 שנים
הסרה של פאלקון
כשמסירים את פאלקון יש הוראות מסוימות לפי מה שאני יודע, מה קודם? ומה אחר כך? ואיך בסופו של דבר מסירים הכול בכדי להתקין אותו שוב כנדרש?
תעופה וביטחון · לפני 20 שנים
אני בטירונות
[quote:d45b9d5964="jet-fighter"]chaser: באיזה חיל אתה? נ.ב בעוד שבועיים אני מסיים את הטירונות והולך לבית הספר לשיריון הוא בנחשון
תעופה וביטחון · לפני 20 שנים
היחידות ה"אפלות של חיל-האוויר"
עזוב אותך שייטת, סתם משחקים אותה. תכלס אצלנו פשוט כשיש עבודה יותר נוח להזיע על חולצה רגילה ולא על המדים, בקיץ הולכים רק על חצי ב.
פאלקון אלייד פורס · לפני 20 שנים
מה ההבדלים?
שלום חברה, רציתי לדעת מהם היתרונות\חסרונות של המשחק החדש אל מול המשחק הישן והאם אפשר להשיג את המשחק החדש בחנויות. בתודה מראש, אלי.
תעופה וביטחון · לפני 20 שנים
אני בטירונות
כן הם פועלים בשטחים אבל יש איתם הרבה בעיות, לפני כחודשיים ירו RPG על הטנק שהיה איתנו במוצב, הפגיעה הייתה 20 ס"מ מעל בין טובה לצריח וחוץ מחור מגניב ועשן לא קרה