פריפלייט
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
התחברות
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
68
חברים מחוברים
1
בשיחה קולית כעת
27
26
15
1
1
[
a
a
A
A
A
b
C
C
d
D
D
+44
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים:
voice
1
I
בית
חברים
Zigi
Z
Zigi
3
פוסטים
חבר/ה מ-07/2005
ביקור אחרון לפני 19 שנים
פעילות אחרונה בפורומים
3 פוסטים
פאלקון 4.0 · לפני 19 שנים
שאלה לגבי קרבות א"א
אנשים , המון תודה על ההסבר והעזרה ! אני אנסה ליישם
פאלקון 4.0 · לפני 19 שנים
שאלה לגבי קרבות א"א
מדוע כשאני מעביר למצב דוגפייט, לפעמים זה ננעל לי על מטוס אוייב, ולפעמים לא , למרות שאני מביא את המטוס שלי למצב זהה בו הוא אמור להנעל על מטוס האוייב . . . ע
פאלקון 4.0 · לפני 20 שנים
איך אני משחרר נעילת גלגלים לאחר הנחיתה כך שאוכל להסתובב ?
לאחר נחיתת המטוס אני לא מצליח לנהוג את המטוס לצדדים.זז לי רק ישר משום מה. אמרו לי שצריך לשחרר נעילת גלגלים - קראתי וחיפשתי במדריכים השונים ולא מצאתי תשובה.