פריפלייט
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
התחברות
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
138
חברים מחוברים
3
בשיחה קולית כעת
47
26
27
[
[
a
A
A
A
A
b
b
B
B
B
B
D
+114
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים:
voice
1
I
voice
2
I
y
בית
חברים
יונץ
י
יונץ
2
פוסטים
חבר/ה מ-02/2007
ביקור אחרון לפני 19 שנים
פעילות אחרונה בפורומים
2 פוסטים
פאלקון אלייד פורס · לפני 19 שנים
האופק באלייד פורס
האופק אצלי באלייד פורס הוא קצת מטושטש בגוון לבן. האם אצל כולם זה כך והאם זה תקין?
פאלקון אלייד פורס · לפני 19 שנים
תמונות מהקמפיין הישראלי
מעוניין לקבל את הקמפיין של ישראל במשחק פאלקון 4 אלייד פורס... אשמח אם מישהו יחזור אליי בנושא. תודה