פריפלייט
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
התחברות
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
81
חברים מחוברים
38
23
20
"
.
=
[
a
a
A
A
A
b
b
B
B
B
+57
הצטרפו עכשיו
בית
חברים
itay777
i
itay777
7
פוסטים
חבר/ה מ-01/2015
ביקור אחרון לפני 11 שנים
פעילות אחרונה בפורומים
7 פוסטים
פלייט סימולטור · לפני 11 שנים
בעיות בסינרי בן גוריון 2006
אאחי הצלחתי להעלים את הסינרי הדיפלוטי אבל אין שרוולים לטרמינל ואין לי את הILS26 וכל שאר הILS כשאני בוחר Approach בGPS 500 הצלחתי לעשות את זה כשהתקנתי את הסינרי
פלייט סימולטור · לפני 11 שנים
בעיות בסינרי בן גוריון 2006
לא זה לא עובד
פלייט סימולטור · לפני 11 שנים
בעיות בסינרי בן גוריון 2006
תזכיר לי איך עושים את זה כי יכול להיות שניסיתי את זה פעם
פלייט סימולטור · לפני 11 שנים
בעיות בסינרי בן גוריון 2006
כאילו לזה התכוונתי במה שפירטתה אם זה לא ברור
פלייט סימולטור · לפני 11 שנים
בעיות בסינרי בן גוריון 2006
לא לא לא לזה בדיוק התכוונתי
פלייט סימולטור · לפני 11 שנים
בעיות בסינרי בן גוריון 2006
שלום יש לי בעייה עם הסינרי שלי שכאשר לא משנה איזה סינרי אני מתקין על הסימולטור תמיד מופיע לי על הטרמינל 3 הטרמינל שמקבלים עם הfsx וזה מעוד מעצבן ואני לא יודע אי
סקינרים · לפני 11 שנים
עדכון התקדמות
מתי הם כבר עולים?