פריפלייט
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
התחברות
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
138
חברים מחוברים
3
בשיחה קולית כעת
40
31
29
.
1
1
a
A
A
A
b
B
B
B
c
C
D
+114
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים:
voice
3
A
I
r
בית
חברים
ChaoscripT
C
ChaoscripT
6
פוסטים
חבר/ה מ-04/2014
ביקור אחרון לפני 12 שנים
פעילות אחרונה בפורומים
6 פוסטים
חומרה/חומרה ביתית · לפני 12 שנים
שוקל להתחיל לשחק בסימולטור טיסה,
טוב אז ראיתי ביוטיוב את המשחק DCS World עם הכ. מסך שלי, ב- Medium מקבל טווח של 20 FPS ב- Lowest מקבל טווח של 30-40 FPS
חומרה/חומרה ביתית · לפני 12 שנים
שוקל להתחיל לשחק בסימולטור טיסה,
ה- X52 pro מתאימה גם למשחקי מסוקים ? כי רוב המצערות מגיעות במטוסים. בנוסף, לגבי ה- Track IR נתחיל שלב שלב :)
חומרה/חומרה ביתית · לפני 12 שנים
שוקל להתחיל לשחק בסימולטור טיסה,
השאלה שלי הם ה- X52 יהיה כמו הגויסטיק של מיקרוסופט, כי לא מצאתי באתר של saitek שהוא Force feedback. המפרט מחשב - i7 4770 לוח אם של gigabyte עם 1GB זיכרון לכ.
חומרה/חומרה ביתית · לפני 12 שנים
שוקל להתחיל לשחק בסימולטור טיסה,
אור תודה רבה על התגובה המפורטת, ראיתי הרבה גו'יסטקים עם עוד משהו לידם, כמו Saitek X52 Pro, למה הם מיועדים ? ומה הם שונים מהמייקרוסופט שהמלצת ? איך אני אדע אם
חומרה/חומרה ביתית · לפני 12 שנים
שוקל להתחיל לשחק בסימולטור טיסה,
אפשרי לדעת מה ההבדלים ? אין איזה תקציב מוגדר, מצד שני לא מחפש להשקיע הון על זה (כמובן בהתחלה). אין בעיה לקנות מחו"ל/יד שניה.
חומרה/חומרה ביתית · לפני 12 שנים
שוקל להתחיל לשחק בסימולטור טיסה,
שלום, אני שוקל להתחיל לשחק בסימולטור טיסה, אשמח לקבל המלצה לגוייסטיק מתאים. אישית אני אוהב מסוקים. תודה .