106 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית חברים ZvikaZ
Z

ZvikaZ

6פוסטים חבר/ה מ-11/2013 ביקור אחרון לפני 12 שנים

פעילות אחרונה בפורומים

6 פוסטים
פלייט סימולטור · לפני 12 שנים
רזולוציה מיטבית במסך Dell2312 / עבודה עם שני מסכים
מסתבר שלא חייבים חומרה מיוחדת כדי לתמוך בשני מסכים (לפחות בצורה בסיסית) :) והנה תמונה של זה אצלי, לסקרנים. מסקנות: (לפחות
פלייט סימולטור · לפני 12 שנים
רזולוציה מיטבית במסך Dell2312 / עבודה עם שני מסכים
זה לא מה שראיתי אצלי. פיזית, יש לי כרטיס אחד (אינטל מובנה 4000, או משהו דומה). fsx זיהה זאת משום מה כשני כרטיסים (הוסיף 0. או 1. בתור סיומת), כשלכל אחד ניתן ל
פלייט סימולטור · לפני 12 שנים
רזולוציה מיטבית במסך Dell2312 / עבודה עם שני מסכים
איזה קטע, היה לנו כאן 'race condition'... התגובה שלי והעריכה שלך הגיעו שניהם ב 13:41 לו הייתי רואה את עריכתך אכן לא הייתי כותב את תגובתי האחרונה. אכן, ניחש
פלייט סימולטור · לפני 12 שנים
רזולוציה מיטבית במסך Dell2312 / עבודה עם שני מסכים
ה fsx.cfg הקודם שלי נוצר כשהיה לי רק את המסך של הלפטופ, והוא התמודד בחוסר הצלחה עם הוספה של מסך נוסף. ה fsx.cfg החדש שלי נוצר כשהיה רק את המסך החיצוני, כך ש(אנ
פלייט סימולטור · לפני 12 שנים
רזולוציה מיטבית במסך Dell2312 / עבודה עם שני מסכים
נתחיל מהסוף - כרגע זה עובד מצוין :) ונחזור להתחלה - אכן, גם אני הנחתי שכדאי לעבוד עם הרזולוציה המיטבית, אבל חוויתי הבהובים משונים (גם עם הגדרות גרפיקה נמוכות
פלייט סימולטור · לפני 12 שנים
רזולוציה מיטבית במסך Dell2312 / עבודה עם שני מסכים
שלום. ברשותי מסך Dell, ברוחב 23". הרזולוציה המיטבית שלו היא 1920x1080. בהתחלה הייתי עם הרזולוציה הדיפולטיבית (1024x768), אבל אז מצפן המשימה היה מטושטש