142 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית חברים ofir6002
o

ofir6002

6פוסטים חבר/ה מ-11/2012 ביקור אחרון לפני 13 שנים

פעילות אחרונה בפורומים

6 פוסטים
פלייט סימולטור · לפני 13 שנים
בעיה ב AES
[quote:ccca854e2a="Mike_69th"]אני מקווה שהבנת מה שכתבתי קודם- AES לא עובד בנתב"ג של FS9 שמותקן על FSX. ובמקרה יש לנו פה רשימה ענקית של דברים. http://ww
פלייט סימולטור · לפני 13 שנים
בעיה ב AES
[quote:a263573877="Mike_69th"]רק לגרסת FS9.לא אני מתכוון של FS2004 כי הבנתי שמה שפועל על 2004 פועל על FSX יש לך ? במקרה
פלייט סימולטור · לפני 13 שנים
בעיה ב AES
[quote:91cadb31d5="Mike_69th"]הורדה של מה? בן גוריון? בשביל לקבל את AES בנתב"ג בFSX, אם אני לא טועה יש לקנות את הגרסה הזאת: http://silvercloud-store.com/
פלייט סימולטור · לפני 13 שנים
בעיה ב AES
[quote:dd115213c5="Mike_69th"]נשמע כמו עגה של warez ? לא משנה בכ״מ אפשר הורדה נורמאלית?שעובדת 100%?
פלייט סימולטור · לפני 13 שנים
בעיה ב AES
הסינרי פעל כמו שצריך פתאום שאני נכנס לבן גוריון אני רואה שכל המסלול שחור יעני כל השדה תעופה שחור אפשר קישור חדש טוב יותר ואוכל לעדכן אותכם לגבי התשובה? תודה לע
פלייט סימולטור · לפני 13 שנים
בעיה ב AES
היי, (אני חדש פה מקווה שאני לא יעבור על שום חוק) אז ככה שאני נכנס לAES אני מנסה להוסיף שדה תעופה חדש, שיש לי אותו (של דוד רוזנפלד) אחרי שאני לוחץ זה מראה לי ש