117 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית כתבות טיסת סולו עם הF-16D בשמי הארץ
פלייט סימולטור

טיסת סולו עם הF-16D בשמי הארץ

ic 13.06.2005 1,634 צפיות
מהפורומים של פרייפלייט, shay__silber: "שלום אני שי ואני חדש באתר הזה וגם הפלייט.. ועשיתי טיסה מרמת דויד לנתב"ג 2000(ו-5..)". הטיסה מלווה בתמונות שנלקחו לאורך כל הטיסה החל מההמראה ברמת דויד עד לנחיתה בנמל התעופה בן גוריון.

לחץ כאן כדי להגיע לדיון בפורום ולהגיב!





צוות פרייפלייט

דברו על הכתבה

הצטרפו לדיון עם הקהילה בדיסקורד.

הצטרפו לדיסקורד