132 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס שטח ישראל ל-AF - סימן 2
דיון

שטח ישראל ל-AF - סימן 2

48 הודעות 6,652 צפיות לפני 18 שנים
#3 · לפני 18 שנים
אני מקווה שזה לא האלכוהל שיש לי עכשיו בדם....
כי זה יותר מידי טוב להיות אמיתי.....

יאללה חברה סוף סוף מסלולים מצתלבים ברמת דוד!!!

מת לטוס בנקקים של הנגב ולראות את השלג של החרמון.

לעבור מעל ראש פינה ולראות זוג מסוקים מזניק לעבר הגבול.
HAMMER
מ"ט 117 טייסת הסילון הראשונה
#6 · לפני 18 שנים
Echo, אהלן חבר .
קודם כל מדהים המו זמן אנשים מחכים לשטח כזה 🙂
אם תוכל לתת לינק זה יהיה מעולה תודה 👏
#8 · לפני 18 שנים
echo כמו שיותם אמר איזה כניסה בסטילל אני ממש מחכה שזה יצא ו kingfisher עצה שלי תתקין את המשחק ומהר 😄
#9 · לפני 18 שנים
איזה יופייי!! אךךךךך איזה סטיייללללל...
זה כמו לתת לילד קטן משחק חדש!
מלךךךך מחכה שיצא כבררר

מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#10 · לפני 18 שנים
אין לי מילים! כל הכבוד על העבודה הקשה, על רמת הפירוט המדהימה, והריאליזם!!!

אחח תן לשים את הידיים על הדבר הזה רק...
#11 · לפני 18 שנים
afik_t_king, שמור תפנטזיות שלךךךך למקום אחר מה זההה הדבירוים האלהההההה
חחחחחחחחחחחחח

מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#12 · לפני 18 שנים
התמונה האחת לפני האחרונה באמת מדהימה.
כי בשטח ישראל הרגיל גם ת"א, גם חיפה, גם ירושלים, אפילו העיר העתיקה, הם נראים אותו הדבר, כמו עיר סטנדרטית בפאלקון.

למיטב ידיעתי בעיר העתיקה אין מרכז מסחרי עם שלטי חוצות...
#13 · לפני 18 שנים
אהלן איתי, נחמד לראות אותך שוב איתנו, מה קרה עומד להשתחרר שיש לך פתאום זמן לשטחים? 😛
היית מומחה השטחים אצלנו בטייסת ואני רואה שנשאר לך הכישרון, שיהיה בהצלחה בהמשך מר ECHO 😎
#14 · לפני 18 שנים
תמונות באמת מרשימות 🙂
עושה חשק לטוס באמת מעל איזור שאני מכיר ואכפת לי ממנו ולא מעל קוריאה או הבלקנים... 😉
האם תהיה/יש אופציה של החלפת עונות לשטחים האלה? כי כמו שרואים בתמונה הראשונה למשל,
גם בחורפים הכי אופטימיים בארץ, איזור רמת דוד בחיים לא היה כזה ירוק....
גם הואדיות בנגב...
אז רק שהצבעים יהיו מתאימים יותר לארצינו היבשה יחסית.
מחכה לתוצאה הסופית, כל הכבוד 👏
רון
Private Pilot - Single Engine Land. American PPL

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.