84 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים תעופה וביטחון סרטוני התקיפה בלבנון ועזה
דיון

סרטוני התקיפה בלבנון ועזה

18 הודעות 3,590 צפיות לפני 19 שנים
#2 · לפני 19 שנים
תודה רונן =] .. מאוד מאוד שימושי
שאלה ... מאיזה כוונת או מצלמה התקיפות . פגיעות צולמו?
#4 · לפני 19 שנים
תודה!!!!!!!!ויש לי שאלה,בסירטון שחיל האוויר מפציצים את הגשר,זה היה מסוק,נכון?
#5 · לפני 19 שנים
לסוק אין מספיק כח אש להוריד גשר....אני מאמין שזה "פצצונת" של טונה
שירדה מאחד מתוך הרבה מטוסים שטסים מעל שמי לבנון
#6 · לפני 19 שנים
ערן , הסרטים צולמו או ממז"לטים או מהTGP של המטוס המפציץ

Preflight Forums Administrator
#7 · לפני 19 שנים
אוקי .. כשאלה נוספת , באילו פצצות החיל משתמש לחסל ביניינים? MK - 84 או GBU?
#8 · לפני 19 שנים
לפי מה שידוע לי משתמשים ב-JDAM ובזרעיות (פצצות מונחות לייזר מסוגים של MK82 עד 84) .

Preflight Forums Administrator
#10 · לפני 19 שנים
אוקי .. יכול להיות שהתכוונת ל GBU 24?
כיוון שראש הנפץ שלו הוא זהה לזה של ה MK - 84 אך הוא מונחה לייזר כפי שאתה כבר בטח יודע =]

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.